Zajímá vás jak to bude všechno probíhat, co s vámi budeme řešit v rámci projektu a na jaké výstupy od nás se můžete těšit?
Pro představu uvádíme několik reálných případů z již proběhlých auditů a implementací.
Společnost s pěti zaměstnanci zabývající se prodejem kancelářské techniky
Rozsah GDPR analýzy:
- 1 den v sídle zákazníka - asistované pohovory s vlastníky klíčových procesů a dodavatelem IT
- Zmapování a zaznamenání klíčových procesů, kde dochází ke zpracování osobních údajů:
- Nábor zaměstnanců
- Správa pracovního poměru
- Nákup a prodej
- Kamerové systémy
- GAP analýza procesů a návrh opatření pro zajištění souladu s GDPR
- Analýza informačních systémů
- Podnikový informační systém
- Emailové řešení
- Sdílené podnikové adresáře
- Serverová a síťová infrastruktura
- Zhodnocení bezpečnostních opatření dle kybernetické bezpečnosti
- Vypracování závěrečné zprávy (35 stran)
- Prezentace výsledků zákazníkovi
Škola
Rozsah GDPR analýzy:
- 1,5 dne v sídle školy - asistované pohovory s vlastníky klíčových procesů a představitelem IT.
- Zmapování a zaznamenání klíčových procesů, kde dochází ke zpracování osobních údajů:
- Nábor žáků
- Školní docházka žáků
- Docházka zaměstnanců
- Nábor zaměstnanců
- Správa zaměstnaneckého poměru
- Marketing
- Kamerové systémy
- GAP analýza procesů a návrh opatření pro zajištění souladu s GDPR
- Analýza informačních systémů školy
- Informační systém školy
- Docházkový systém
- Balík kancelářských nástrojů určený pro školy
- Knihovní systém
- Uložiště multimediálního obsahu
- Ekonomický systém určený pro fakturaci
- Zhodnocení bezpečnostních opatření dle kybernetické bezpečnosti
- Vypracování závěrečné zprávy (44 stran)
- Prezentace výsledků zákazníkovi
Výrobní podnik se 100 zaměstnanci
Rozsah GDPR analýzy:
- 1,5 dne v sídle výrobního podniku - asistované pohovory s vlastníky klíčových procesů a představitelem IT.
- Zmapování a zaznamenání klíčových procesů, kde dochází ke zpracování osobních údajů:
- Nábor zaměstnanců
- Správa pracovního poměru
- Docházka
- Zabezpečení budov
- Velikost oblečení a ochranných pomůcek
- Stravování
- Školení zaměstnanců
- Nákup
- Prodej
- Marketing
- GAP analýza procesů a návrh opatření pro zajištění souladu s GDPR
- Analýza informačních systémů
- Podnikový ERP systém – plánování a řízení výrobních procesů
- Personální systém
- Docházkový systém
- Emailové řešení
- Sdílené podnikové adresáře
- Serverová a síťová infrastruktura
- Zhodnocení bezpečnostních opatření dle kybernetické bezpečnosti
- Vypracování závěrečné zprávy (72 stran)
- Prezentace výsledků zákazníkovi
Zajímá vás jak to bude všechno probíhat, co s vámi budeme řešit v rámci projektu a na jaké výstupy od nás se můžete těšit?
Pro představu uvádíme několik reálných případů z již proběhlých auditů a implementací.
Zavedení dokumentace a poradenství GDPR v pekárně
- Interní směrnice zpracování a nakládání s osobními údaji (23 stran)
- Záznam o činnostech zpracování
- Informace o zpracování osobních údajů na web (5 stran)
- Informace o zpracování osobních údajů pro zaměstnance (10 stran)
- Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání (7 stran)
- Návrh smlouvy o zpracování osobních údajů pro zpracovatele (10 stran)
- Souhlas se zpracováním osobních údajů (1 strana)
- Záznam o seznámení zaměstnance s platnými předpisy v oblasti ochrany osobních údajů (1 strana)
Zavedení dokumentace a poradenství GDPR v hotelu s lázeňskými službami zahrnovala:
- Interní směrnice zpracování a nakládání s osobními údaji (27 stran)
- Záznam o činnostech zpracování
- Informace o zpracování osobních údajů na web (7 stran)
- Informace o zpracování osobních údajů pro zaměstnance (12 stran)
- Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání (7 stran)
- Návrh smlouvy o zpracování osobních údajů pro zpracovatele (10 stran)
- Souhlas se zpracováním osobních údajů (1 strana)
- Záznam o seznámení zaměstnance s platnými předpisy v oblasti ochrany osobních údajů (1 strana)
- Informace do ubytovací karty (1 strana)
- Postup pro zasílání obchodních nabídek (2 strany)
Zajímá vás jak to bude všechno probíhat, co s vámi budeme řešit v rámci projektu a na jaké výstupy od nás se můžete těšit?
Pro představu uvádíme několik reálných případů z již proběhlých auditů a implementací.
Místo plnění | Činnost | MINI | ZÁKLADNÍ | STŘEDNÍ | ROZŠÍŘENÁ |
---|---|---|---|---|---|
V sídle společnosti | Školení v oblasti novinek a budování bezpečnostní povědomí v oblasti ochrany osobních údajů (1x ročně) | ||||
Vzdálené řešení | Aktualizace bezpečnostní dokumentace/směrnice a nařízení v oblasti ochrany osobních údajů (1x ročně) | ||||
V sídle společnosti | Kontrola a revize bezpečnostních opatření (technicko – organizačních) přijatých na ochranu osobních údajů (1xročně) | ||||
Vzdálené řešení | Hot-line – emailová a telefonní komunikace | Až 4 hod/měsíc | Až 8 hod/měsíc | Až 16 hod/měsíc | Až 24 hod/měsíc |
V sídle společnosti | Poradenské služby | Na základě hodinové sazby | 2 hod/měsíc | 4 hod/měsíc | 8 hod/měsíc |
Datové centrum Algotech | Cloudové úložiště – owncloud | 1 GB | 5 GB | 50 GB | 100 GB |
Vzdálené řešení | Komunikace s úřadem | 1 hod/měsíc | 1 hod/měsíc | ||
Vzdálené řešení | Monitoring legislativního vývoje | ||||
Vzdálené řešení | Vedení záznamu o zpracování | ||||
Zjistit cenu | Zjistit cenu | Zjistit cenu | Zjistit cenu |
Minimální délka kontraktu je 1 rok.
Balíček standard: 16 900 Kč bez DPH.
Cena individuálních dokumentů nad rámec standardního balíčku na vyžádání.
Cena jednodenního semináře: 3 500,- Kč bez DPH za jednu osobu.
Místo konání GDPR školení: Praha, Karlín. Pro zjištění aktuálních termínů nás kontaktujte.
Cena se odvíjí od poptávaného řešení či služby. Pro zaslání nabídky na kybernetickou bezpečnost nás prosím kontaktujte.